javahermarket

javahermarket

فقط عاشقان بخوانند

فقط عاشقان بخوانند

آخرین خواهش ..........

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 1172
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



کد عروسک مرلین

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 1172
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


قهوه تلخ

تمام قهوه های تلخ ، تلخی رفتنت رو جشن گرفته اند

قهوه تلخ

توی این قهوه های تلخ، تواین کابوس درگیری

                        کمی با من مدارا کن، توی فالی که میگیری

توی فالی که سهم من، همیشع ماتم و درده

                        مدارا کن دل سردم، به آغوش تو برگرده

یه کاری کن، یه کاری که، به نفع حال من باشه

                        کمی تلخی بچش شیرین، شاید تو فال من باشه

توی فالی که میگیری، کمی با من مدارا کن

                        واسه فرهاد افکارم، یه را چاره پیدا کن

تو راهی که دل حافظ، خودش درگیر اجباره

                        کجای قصه رو زخمم، خدا دستاشُ میزاره

کجا میبوسه زخمامو، تو این کابوس درگیری

                        چی میشه سهم من از عشق، توی فالی که میگیری

مدارا کن، یه کاری کن، به نفع حال من باشه

                        کمی تلخی بچش شیرین، شاید تو فال من باشه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: m.reza تاريخ: شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خداوندا... برای همسایه که نان مرا دزدید نان !! برای عزیزانی که قلب مرا شکستند مهربانی !! برای کسانی که روح مرا آزردند بخشش !! و برای خویشتن خویش ، آگاهی و عشق می طلبم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to m.reza2012.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com